Recenzia - Adonis v tričku

Vydavateľstvo: Motýľ
Rok vydania: 2014
Počet strán : 199
Väzba: tvrdá
Žáner: Dievčenský román

Každé dievča potrebuje aspoň raz v živote stretnúť nejakého Adonisa, pre ktorého úsmev by spravilo čokoľvek a odpustilo mu aj tie najväčšie hriechy...
Že neexistuje život ako vo filme? A čo potom Táňa, ktorej osud do cesty pripletie vysnívaného princa - tmavovlasého fešáka s nežnými očami a s najsexi úsmevom, aký kedy videla? Navyše sa zdá, že ani ona mu nie je ľahostajná... Keď Adonis kamsi zmizne a Táňa si konečne zariadi život podľa seba, muž s najkrajším úsmevom na svete sa objaví znova, tentoraz ako sprievodca na školskej exkurzii do Paríža. Táňa však priťahuje trapasy a nič nevychádza podľa jej predstáv. Ako to nakoniec dopadne? Nájde si Táňa cestičku do srdca svojho Adonisa? A zistí, kto je tajomný Martin, ktorý jej napíše vždy, keď má zlý deň?
Román do kabelky každého dievčaťa.

Študujem na Trnavskej univerzite v Trnave psychológiu a zaujímam sa o problematiku onkologických ochorení. Som nenapraviteľná romantička, milujem jar a obľubujem všetky veselé(cukríkové) farby. Moje životné motto je: "Vždy by sme mali mať na pamäti, že dnešný deň príde len raz a už sa nikdy nevráti!" (A. Shopenhauer)
Ak chcete vedieť o autorke viac kliknite na jej vlastný blog, kde nájdete aj jej predstavu Adonisa. klik

Úúú, toto bol najlepší dievčenský román, aký som čítala. Pre mňa sa vyrovnal aj Džínsovým denníkom od Zuzky Šulajovej. Mladá autorka do knihy dala romantiku, vtipnosť a pritom to vyzeralo aj prirodzeno. Nie síce vždy, ale myslím si, že tieto dievčenské romány musia mať aj takú tú trafenosť zamilovanosti, kde hlavná hrdinka stratí hlavu, no v tomto prípade prišlo aj vytriezvenie. Čo čakáte, keď si prečítate názov Adonis v tričku? Asi staré klišé. Baba si nájde úžasného fešáka, ktorý sa do nej na prvý pohľad zamiluje a potom žijú spolu šťastne až do smrti...Tak toto ste trafili vedľa. Táto kniha ukazuje, že aj prvý pohľad môže zaklamať a zamilovanosť vyprchať. Nemusíte sa však báť sladká romantika ajtak nechýba. Preto je tento román pre každú dobrú romantičku.

Hlavnou postavou je Táňa. Mladá, uletená baba, ktorá ma šťastie na strápňovanie. No a nechýba jej ani najlepšia kamarátka Lenka, ktorej môže povedať čokoľvek. Vždy držia spolu a aj keď sa pohádajú, vysvetlia si to a priateľstvo trvá ďalej. Žiaden chlap by ich nerozdelil. A pán Adonis? To je podľa Táni najsexy chlap pod slnkom. Ako sa ukáže ani Táňa mu nie je ľahostajná. No čo sa stane keď sa do celej situácie zapletie nič netušiaca bývala snúbenica Adonisa Natália? Vie vôbec komu Táňa dala svoje srdce a vie vôbec, čo cíti k svojmu vysnívanému Adonisovi? Niekedy človek musí prísť o niečo, aby zistil, čo mal pod nosom a nevšímal si to.
Keď som sa pustila do tejto knihy, hneď som vedela, že ju len tak neodložím. Bola napísaná pútavo a spisovateľka sa nezdržovala zbytočným naťahovaním. Bolo to napísané veľmi jednoducho a preto to bolo veľmi príjemné čítanie. Celý dej ubiehal rýchlo a aj hlavná hrdinka Táňa, mi prišla ako úplne normálna baba. Pre mňa bolo pri čítaní plus aj to, že postavy boli v mojom veku. Okrem základnej témy, do deja boli vsunuté aj rodinné problémy, súdržnosť súrodencov a smútok zo smrti.
Preto si myslím, že nešlo len o obyčajný a fádny dievčenský román ale veľmi kvalitný román, ktorému ani nemôžem dať menej ako plný počet bodov v hodnotení.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.